• هنگام تعیین مقصد و دادن وکالت به شناسه انبار با خطای"شما پته های زیر را به مقصدهای ذکرشده اعلام کرده اید. ولی هنوز این پته ها در مقصدهایشان اعلام وصول نشده اند. لطفا دراسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این پته ها اقدام نمایید، درغیر این صورت استعلام پلیس از پته های خروجی شما با مشکل مواجه خواهد شد" رو به رو شدم.برای رفع خطا چه کنم؟

پته های خروجی قبلی که در لیست مشخص شده اند هنوز در انبار های مقصد ثبت نشده است و برای رفع مشکل لازم است ورود پته ها در انبار های مقصدهایشان ثبت شوند.

  • هنگام تعیین مقصد و دادن وکالت به شناسه انبار با خطای" این انبار به علت تعیین وضعیت نکردن پته های گذشته ی خود درمدت تعیین شده امکان انتخاب شدن به عنوان مقصد را ندارد" مواجه شدم.برای رفع مشکل باید چه کاری انجام شود؟

انبار 6 روز از تاریخ خروج بار از گمرک فرصت دارد نسبت به تعیین وضعیت پته های موجود در کارتابل انبارداری اقدام کند.

برای تعیین وضعیت پته ها دو راه وجود دارد: 

-در صورتی که بار به انبار رسیده باشد باید با ورود به منوی" ورود پته" پته را ثبت و اعلام وصول نمایید.

-در صورتی که ترخیصکار بدون هماهنگی با شما انبار را به عنوان مقصد معرفی کرده و یا بار ظرف مدت 6 روز به انبار شما نرسید باید با ورود به منوی"اعلام عدم پذیرش پته ی گمرکی" و وارد کردن شماره پته مورد نظر آن عدم پذیرش آن را اعلام کنید.

  • هنگام تعیین مقصد و دادن وکالت به شناسه انبار با خطای" اجازه تعیین این مقصد برای اظهارنامه توسط مدیر انبار داده نشده است . لطفا برای اخذ مجوز با انبار مربوطه تماس بگیرید" منظور ازاین پیغام چیست؟

این پیغام بدین معناست که انبارمورد نظر شما برای انبار خود اعمال محدودیت کرده و فقط پته های مربوط به شماره سریالی و یا صاحب کالای خاصی را پذیرش می کند به همین علت برای رفع این خطا طبق پیغام سیستم باید با انبار تماس بگیرید.